עיצוב פנים | דירה ברחוב יהודה מרגוזה ביפו

re-planning  דירת קבלן , יפו העתיקה.

הדירה תוכננה עבור גרוש עם ילד וחולקה לדירת סטודיו עבור הלקוח וליחידה מנותקת המאפשרת השכרה של יחידת אירוח בפלטפורמה כדוגמת AIRBNB. היחידה כוללת שימושים של שינה, מטבחון חבוי בארון, חדר רחצה, כביסה, ופינת ישיבה המאופיינים בקווים נקיים ושקטים.

בניגוד ליחידה הסולידית, הדירה תוכננה כשיקוף לחיי הלילה של הלקוח. ברמן מקצועי בעברו שאוהב לארח. בכניסת לדירה בר משקאות עשוי ברזל מושחר בשילוב פרופילים, ניטים ורשתות שנבחרו על ידינו בחנות שמוכרת את חומרי הגלם ומהווים קשר ישיר לסצינת המועדונים בשנות השמונים. האלמנטים מולחמים ליריעת ברזל שחורה המחפה את הקיר. החיפוי ממשיך ומחפה את קיר הטלוויזיה בסלון הבית וכולל גם יחידות אחסון ומידוף בברזל, ניטים ושילוב רשת. הוויטרינה הגדולה ממנה נשקף הים הכחול, גם היא מכוסה וילונות שחורים. המטבח כולל יחידת ארונות אינטגרלית בגוון גרפיט, ואי בגוון חום מתכתי. הספה נבחרה אצל המעצב אריק בן שמחון בגוון טורקיז, מתכתבת עם גוון המים בים ומפיחה חיים בעולם השחור שיצרנו. כיסאות הבר וכורסאות הסלון מינימליסטיים בשילוב עץ טבעי ויריעת עור.

לחדר השינה נכנסים ממבואה קצרה אשר בצידה מוצג לראווה הגלשן של הלקוח, אשר מהווה חלק מהותי מחייו לצד הים. בקצה המבואה הקיר מחופה במראה מושחרת המתכתבת עם חדר הארונות המוסתר שעשוי מראות מושחרות אף הוא. בחלל השינה, המשכנו את אופיו של הבית בגמר ברזל ותכננו מיטת מתכת מושחרת עם ניטים וגב מיטה מרושת ברזל. גם בחדר זה נבחרו וילונות שחורים.

חדר הרחצה תוכנן עם walk'in shower  מזכוכית שקופה בעלת מסגרת מדוקקת שחורה  המתכתבת עם הבית ועם החיפוי השחור, וכולל גם מראה משולבת מדף עם מסגרת ברזל, כאשר כאנטיתיזה לאלו עומדים הכלים הסניטריים והריצוף הלבנים.

הפרויקט ארך ארבעה חודשים והסתיים בשנת 2020.

Call Now Button